Tisdag 17/3

Frukost: Havregrynsgröt (2p)
Fika: Te
Lunch: Korv och böngryta med pasta och sallad. (5,5p)
Mellanmål: Äpple
Middag: Grillad korv med bröd (11p)
Motion: Promenad på isen ca 60min (4AP)
Kvällsmat: Omelett med grönsaker (4p)

Tillåtna points per dag:23p 
Ätna points: 22,5p
Antal sparade points: 0,5p sparade + AP

Dagen har faktiskt varit kanon. Har pluggat en massa och det känns inte längre lika tungt inför tentan på fredag. Var ute med en god vän och gick på isen och grillade korv också, man måste ju passa på och njuta av solen när den är framme. Var inte planerat alls att äta korv men det smakar ju så gudomligt gott när man är ute och jag har ändå hållit mig till mina tillåtna points.

Hade tänkt ta en rask promenad nu ikväll men har inte hunnit med det och ärligt talat är jag så pass trött nu att jag inte vet om jag skulle orka ta mig runt min runda. Nu blir det att slappa lite i soffan och sen ta nya tag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0