Måndag 23/3

Frukost: Havregrynsgröt och en smörgås med mager salami (4p)
Mellanmål: Äppel
Lunch: Potatismos, kassler- och champinjonröra och broccoli (7p)
Mellanmål: Äppel
Middag: Sallad med makrill i tomatsås och kokt ägg (6,5p)
Motion: 30 min motionscykel och 30 min crosstrainer (4AP)
Kvällsmat: Banan, hallon och 1dl lätt A-fil. 1 smörgås med ost (1,5+ 2,5p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 21,5p
Sparade points: 1,5p + 4AP

Det har faktiskt varit en kanon dag idag. Började inte så bra med uppsvälld mage och trötthet efter en dålig nattssömn. Den uppsvällda magen försvann efter träningen och nu känner jag mig som en människa igen. Jag har hållit mig till min planerad mat idag och viktväktargodiset jag packade ner i väskan idag på morgonen har inte gått åt, eller jo en bit slank ner. Med tanke på att en hel påse godis är 3p och jag delat upp den i 3 så kan inte en bit vara värt speciellt många points.

Träningen idag flöt på riktigt bra. Känns verkligen som om jag är på gång åt rätt håll. Fick förfrågan om jag ville med på bodypump idag men med tanke på att jag precis kommit igång igen efter en lång tids sjukdom så känner jag att jag hellre väntar en vecka till med det, nu satsar jag på att iaf träna 1 timme nästan varje dag.

Imorgon är det vägning och jag hoppas verkligen att vågen visar mitt första delmål (102,1). Jag är iofs i den där tiden på månaden och då samlar man ju på sig en hel del vätska. Men jag hoppas och håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0