Helgen 20-22/3

Helgen har varit jätte trevlig och jag har ätit någolunda nyttigt iaf.

I fredags blev jag bjuden på spaghetti och köttfärssås med älgfärs, kanon gott! Och så drack vi vin till. Med tanke på att jag endast använt upp 10,5p tidigare under dagen + att jag fick ihop 2AP så höll jag mig till mina tillåtna points. YEAH!


Lördagen var en slappardag då vi sov länge, åt inte frukost förrän kl. 14. Frukosten var större än vad jag vanligtvis äter men det var havregrynsgröt och smörgåsar som gällde, och nykokt ägg. Inte så farligt pointsmässigt ändå. Till kvällen lagade jag kycklinggryta med lätt kokosmjölk. Drack återigen vin, och här drog nog pointsen iväg för det var en hel del vin som rann ner i min strupe. Trevligt hade vi iaf! Hade lite snacks till vinet, 5p för det.

Idag, söndag, har jag struntat i allt vad points heter och bara ätit. Och jag menar ätit, har haft mask eller något idag för jag har varit hungrig heeeeeela dagen. Har ätit rester från igår, mackor, godis och popcorn. INTE BRA! Men jag har även varit ute på en rask promenad i över en timme, vilket aldrig händer på en söndag annars.

Imorgon är det hårda tag som gäller igen, har tom köpt viktväktargodis inför veckans tentapluggande. Vägning på tisdag igen och det ser riktigt ljust ut.

Jag kommer fixa det här, jag SKA fixa det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0