Måndag 30/3

Motion: 60min rask promenad (4AP)
Frukost: Havregrynsgröt (2p)
Mellanmål: Äppel
Lunch: Bakad potatis och rökröra (8p) Kaffe
Mellanmål: Äppel, te, viktväktargodis (1p)
Middag: Omelett på 2 ägg med svamp & grönsaker (4p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 15p
Sparade points: 8+4AP

Oj, hur blev det så lite points? Tycker jag ätit jätte bra idag, har inte varit hungrig utan hållit mig på en bra nivå hela dagen. Fast det skadar ju inte att det blev så mycket sparade points idag med tanke på min helg. Fredag var jag duktig till chipsen kom fram på förfesten, höll mig dock borta från alkoholen utan var chaffis.

Lördag var vi ute och åt på kinesiskrestaurang, lördagslyx med lite glass och sen sallad innan förfesten. Tog bara 3 glas vin under kvällen, hade lovat mig själv att inte dricka mer än så men återigen lockade chipsen.

Söndag var en svullodag för mig med glass och popcorn med smör. Maten jag åt var iaf nyttig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0