Matlista 15/6

Frukost: 2 skivor rågbröd med skinka och gurka, kaffe och jos (3p)
Motion: 50min medel motion (3AP)
Lunch: Korv och potatismos, sallad (10p)
Mellanmål: 2 smörgåsar med ost/prickig korv (3p)
Kvällsmat: 2dl lätt A-fil, hallon, banan och 2 skivor rågbröd (3p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 19p
Sparade points: 3p + 3AP

Första natten jag jobbar så matintaget har varit lite svårt men så snart jag får in rutinen blir det nog inga problem. Hoppas jag iaf. Var ute och gick samma runda som jag alltid brukar hemma hos mina föräldrar men idag gick runda hela 5min snabbare än vad den brukar göra och då gick jag inte så fort ändå. Wohoo, man märker att träningen har gjort skillnad!

Väntar på mina skattepengar så jag kan köpa träningskläder så jag kan ut och jogga igen. Det går bara inte att jogga när man hela tiden måste hålla upp byxorna....

Nu är det sömn som gäller för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0