Dagens

Frukost: 4 skivor fullkornsbröd med skinka, 3msk yoghurt (7p)
Lunch: Grillat kött och korv, potatis och sallad (10p)
Motion: 50min hård/medel motion (5AP)
Kvällsmat: Sallad med bönor och skinka (5p)
Kvällsgott: Kaffe och fruktsallad (0p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 22p
Sparade points: Nada men tack vare mina 5AP så blir det ändå en ganska hyfsad dag

Frukosten var verkligen åt helvete dåligt men jag hade bråttom, var inte hemma och var skit hungrig. Har iaf joggat för första gången på 3-4veckor idag och det gick faktiskt riktigt bra. Ska under sommaren springa på ett motionsspår tänkte jag och jag har inte varit där på säkert 5år så jag sprang lite fel och så där. Jag orkar inte springa hela sträckan på 2,5km nu men innan sommaren är slut ska jag absolut orka med det.

Jag är pepp idag, riktigt pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0