Torsdag 10 december

Ok, jag kan ärligt erkänna att det inte går så bra för mig just nu. Jag lever med inställningen Efter jul.... Det är julfester, mys innan alla åker hem för jul, tentaplugg osv just nu och det känns som allt innebär något ätbart eller alkoholhaltigt. Sen är det ju inte bättre att jag är sugen på allt. Det enda positiva är att jag fortfarande är ganska duktig på att motionera. Denna vecka har det hittills blivit 3pass och jag planerar ett imorgon och ett på söndag. Det är träningen som gör att jag kommer överleva denna månad.

Vägde mig idag och jag vill inte äns skriva ner den vikten, hoppas och tror att det var väldigt mycket vätska i kroppen och tänker därför väga om mig imorgon för att se om det är någon skillnad. Det är den vikten som jag kommer räkna med denna vecka. Återkommer alltså med vikten imorgon, ska även mäta mig... Kommer bli spännande.

Hoppas det går bättre för er andra! För jag har inte äns orkat läsa era bloggar på sistonde, ska sätta mig och göra det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0