Fredag 4 december

Allt känns liiiite bättre idag. Jag har hittills hållit mig borta från sötsaker men ska som sagt glögga ikväll. Det är en smäll jag kan ta just nu.

Hade tänkt ta mig upp tidigt imorse för att träna innan det var dags för pluggandet men jag somnade om så gott istället och det var så skönt, så skönt. Nya planen var istället att ta det efter att jag pluggat färdigt men när jag väl kom hem så var jag trött och ville mest krypa upp i soffan. Tillät mig 10min men jag somnade... och har därför inte hunnit träna. Kan ärligt talat säga att det inte känns hemskt, min kropp är ändå inte på topp just nu. Imorgon har jag tänkt mig en långpromenad för att passa på att göra lite ärenden. Vad sägs om en promenad på 1timme för att ta mig till H&M där jag ska lämna tillbaka en klänning och sen ska jag vidare till 2 butiker till som ligger på helt andra ställen, räknar med iaf 2,5timmars rask promenad.

Nu ska jag göra mig lite fin för kvällen. Ha en trevlig fredagskväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0