Torsdag 2/4

Frukost: Havregrynsgröt med linfrön (2p)
Lunch: Räkgryta och grönsaker (4p)
Mellanmål: Morot
Fika: Fruktpaj och kaffe (13p)
Kvällsmat: Broccolisoppa (1p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 20p
Sparade points: 3p

Den där pajen var kanske inte världens smartaste men gott var det och jag har ändå hållit mig till mina points. Har tagit en ledig dag från motionen, orkade bara inte ta mig upp på morgonen för promenaden och sen ikväll har jag haft besök.

Nya tag imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Låter ändå so men ganska bra dag det där!

Hoppas det gick bra att ta nya tag :)

Kramar!!!

2009-04-07 @ 23:08:02
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0