Torsdag 23/4

Vägningsdag idag men ärligt så glömde jag bort att ställa mig på vågen imorse och då jag alltid väger mig direkt på morgonen vill jag inte ställa mig på den ikväll.... Och imorgon har jag inte tillgång till vågen så vi skjuter upp det till nästa vecka. Får helt enkelt hoppas på ett stort minus då!

Frukost: Havregrynsgröt, 1 smörgås med leverpastej och gurka (3,5p)
Mellanmål: Fruktsallad och 2 smörgåsar med ost (4p)
Lunch: Minestronesoppa, 2 knäckebröd med ost och mellanmjölk (6p)
Eftermiddagsfika: Kaffe och 1 kex (1p)
Middag: Majskolv och räkröra (4p)
Kvällsgott: Te, äppel och mörkchoklad (1,5p)

Tillåtna points: 23p
Använda points: 20p --->23p (jag vet att jag ätit nått mer men kan inte komma på vad så vi säger att jag ätit alla mina points)
Sparade points: 0p

Är fruktansvärt trött idag så jag känner mig allmänt omotiverad. Vill inte något alls just nu! Därför ska jag lägga mig i soffan ett tag innan jag tar tag i disken, golven som behöver torkas osv för att köra värsta rycket i någon timme innan jag återigen sätter mig i soffan med mitt kvällsgott och tittar på debatten på Svt1 kl. 22 samtidigt som jag har fötterna i ett fotbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0