Torsdag 16/4

Frukost: 1 skivor grovt bröd med leverpastej, 2 skivor ljust bröd, 1 glas lättmjölk (4,5p)
Lunch: Kassler & grönsaker i senapssås med ris (6p)
Mellanmål: Lösgodis (4p)
Middag: Omelett med fetaost (5p)
Motion: 60 min medel/hög motion (6AP)
Kvällsmål: Smoothie och 2 smörgåsar med leverpastej (4,5p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 24p
Sparade points: Blir -1 istället men med 6AP så löser det sig ju ändå

Det har inte varit någon bra dag idag om man ser till matintaget och hur jag känt mig. Jag vet inte men när jag väl är ledig någon dag så klarar jag inte av att äta en ordentlig frukost och sen är hela dagen förstörd. Jag vet ju så väl att om jag inte äter ordentligt på morgonen är jag hungrig heeeela tiden. Att jag sen varit sugen på något gott till kaffet de senaste veckorna gör inte det hela bättre en sån här dag. På väg hem från föreläsningen idag var jag så hungrig och sugen att när jag stannade till på Ica så kunde jag inte längre hålla mig och var tvungen att köpa lite lösgodis, höll mig dock till 8bitar (jag skojar inte, jag köpte verkligen bara 8bitar).

Det har varit en dum dag idag gällande tider för föreläsningar, möten osv. Allt har inträffat just när jag vanligtvis brukar äta så jag har fått äta i förväg eller vad man nu ska säga. Har inte heller blivit så bra med mellanmål, jag glömde helt enkelt bort det.

Träningen har också gått så där. Jag gjorde min timme och höll ett bra tempo men jag var riktigt trött i slutet, kändes som benen vägde ton.

Nu när jag tänker efter kanske det inte var en så himla dålig dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0