Tisdag 21/4

Frukost: Havregrynsgröt, 2 smörgåsar med leverpastej, te (4,5p)
Mellanmål: 1 banan, 3 knäckebröd med leverpastej, 3 koppar kaffe (3,5p)
Lunch: Kalkon och bulgursallad (4,5p)
Eftermiddagsfika: Kaffe och skorpa (1p)
Mellanmål: Äppel
Middag: Pasta och tomatsås med oliver (5p)
Motion: 30min medel/hög motion (4AP)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 18p
Sparade points: 5p + 4AP = 9p

Dagen har varit bra, förutom att min mage inte mått så bra. Vet inte vad det är, det kan ju inte vara allt te och kaffe jag druckit idag.... Jo, jag tror nog det!  Jag tror det är nu det är dags att varna känsliga läsare, för nu går vi in på detaljer.
Iaf så har jag fått springa på toan hela dagen och när jag var och tränade så kändes det bokstavligen som om jag skulle skita på mig när jag joggade. Jag följer träningsprogrammet som ligger ute inför Tjejmilen och skulle idag köra 3min rask gång + 3 min joggning x 4 men jag klarade bara 3 omgångar sen var jag faktiskt tvungen att ta mig hem och gå på toan. Som "tur" var, var alla löparband upptagna när jag kom till gymmet så jag hade redan kört 10 min på crosstrainern. Men, men.... bara ta nya tag nästa löptränings-tillfälle. Jag känner iaf att jag gör framsteg med löpningen och det är det som räknas.

Maten idag har gått bra och nu kommer det ett förutom igen... Förutom på förmiddagsfikat på jobbet. Jag hade min banan och jag var nöjd med den och inte hungrig heller men när ett helt bord står uppdukat med en massa godsaker så kan jag ändå inte låta bli, just nu är jag nämligen beroende av knäckebröd med olika pålägg (tur att det inte är värre än så!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0