Tisdag 14/4

Frukost: Havregrynsgröt, 1 smörgås med skinka (3p)
Mellanmål: 3 knäckebröd med leverpastej och inlagd gurka, 1 varm choklad (4p)
Lunch: Ugnsbakad kycklingkorv och broocoli (5p)
Middag: Bakad potatis med minikeso, skinka och grönsaker (5,5p)
Motion: 30min medel/hög motion (3AP)
Kvällsmat: Smoothie (1dl lätt A-fil, 1 banan, hallon) (1,5p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 19p
Sparade points: 4p + 3AP = 7p

Löpträningen inför Tjejmilen började idag. Gick så där, jag var trött i kroppen. Men jag var iaf ute och motionerade även om jag hellre legat kvar i soffan. Kan lova att träningsvärk, lite sömn och huvudvärk inte är det roligaste eller lättaste att skjuta åt sidan när det regnar ute. Nu är det gjort och det känns underbart dock är jag tveksam om jag kommer kunna röra mig imorgon men jag ska träna imorgon också.

Nu ska jag fixa lunchlåda till imorgon och diska lite innan jag lägger mig i blöt i badkaret och se om mina muskler slappnar av lagom till nattens sömn.


Min middag idag, var kanon gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0