Måndag 20/4

Motion: 60min medel/hård motion (7AP)
Frukost: Havregrynsgröt, 2 smörgåsar med leverpastej (5p)
Lunch: Bulgur och quornfilé, 4 knäckebröd med ägg och kaviar (9,5p)
Mellanmål: Kaffe och skorpa (1p)
Kvällsmat: 2 knäckebröd med ost/skinka, 1 banan, 2 koppar varm choklad (4p)
Kvällsfika: Äppel

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 19,5p
Sparade points: 3,5p + 7AP = 10,5p

Har gått kväll på jobbet och då blir mattiderna väldigt lustiga. Åt frukost vid efter tio men lunchen var inte förrän kl. 16 ungefär så då var jag riktigt hungrig, därav dessa knäckebröd. Och inte blev det att jag tog mitt äppel jag hade med mig då... Hade tankarna på annat men jag klarade ju ändå mina points idag och motionspasset var ett riktigt bra ett också.

En kanon dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0