Måndag 13/4

Frukost: Havregrynsgröt, ½ dl lättmjölk (2,5p)
Motion: 60min medel/hög motion (7AP)
Lunch: Quornfilé och grönsaker i tomatsås med bulgur (4,5p)
Mellanmål: Äppel, 1 riskaka (0,5p)
Middag: Pasta och kycklingbullar (6p)
Kvällsgott: Popcorn (5p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 18,5p
Sparade points: 4,5p + 7AP = 11,5p

Åh, vilken underbar dag det här har varit! Jag har äntligen "nystartat" och det känns kanon. Jag är pepp igen! Har ätit nyttigt och tränat järnet. Det har blivit lite väl onyttigt den senaste tiden men med långa dagar så blir iaf jag så fruktansvärt hungrig/sugen framåt eftermiddagen och då slinker allt möjligt ner. Denna vecka satsar jag på att hålla mig till mina points och äta mat istället för godis när jag kommer hem om kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0