Ingen bra måndag

Jag är inte riktigt på humör idag. Betalade räkningarna och upptäckte att pengarna redan är slut, typ. Får panik över att skolan snart är slut, har slutpraktik april-juni och har inte godkänt i allt som behövs ha godkänt för att få göra den (än). Har fått för mig att jag kommer få göra min slutpraktik långt bort åt helvete, vilket jag inte har råd med. Jag som student har inte råd att betala resorna, det är därför jag bor 5min från skolan. Jag som student har verkligen inte råd att betala för två lägenheter. Sen kommer den eviga frågan, om jag får praktik där jag inte vill vara, kommer jag då få sommarjobb där jag vill vara? Ja, paniken byggs på just nu iaf.

Har iaf varit och tränat och allt kändes bättre, för ett tag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa och dona lite här hemma. Återkommer lite senare för att rapportera om mina maxtest. Hoppas att knuten i magen lossnat lite till dess....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0