Gnällspik nummer ett

Det är jag just nu!

Det finns inte mycket tid över till bloggandet just nu, skolan har verkligen tagit över mitt liv. Men det kommer bli bättre! Jag har blivit examinerad på c-uppsatsen och ska bara revidera lite. Jag har fått klartecken på att göra slutpraktiken så jag kommer få min legitimation. Jag betar av de resttentor som jag haft släpande efter mig.

Men det är det enda positiva, annars ser jag hinder överallt. Jag har inte hunnit träna något på snart två veckor, och de dagarna jag har haft tid så har inte orken infunnit sig. Jag är sönderstressad som bara den och min kropp har börjat säga ifrån. Jag fryser, har ont i ryggen, är konstant trött men kan inte sova på nätterna och känner mig allmänt sjuk. Förhoppningsvis blir det bättre nästa vecka när praktiken börjar. Jag äter fruktansvärt dåligt, har ingen matlust men ett stort sug efter allt som är onyttigt. Detta leder till att jag ofta äter mig mätt på godis. Jag kämpar för att komma ur detta onda beteende men jag är för trött för att verkligen göra något åt det.

Jag kommer inte klara MarsUtmaningen men har bestämt att jag ska ta med mig övningarna till april och köra dem då. Antal träningspass är jag nästan uppe i och jag har testat nya recept och matvaror, men det är allt.

Jag vill sluta vara gnällig men just nu är det omöjligt. Jag satsar istället på att under påskhelgen, som jag faktiskt är ledig över, samla ny positiv energi. På tisdagen den 6 april är det jag som är positiv igen, jag lovar! Jag hoppas jag har tid och möjlighet att höra av mig något här på bloggen innan dess. Det är mycket som ska hinnas med denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0