En kick där bak

Det har varit dåligt med tid att spendera på internet de senaste dagarna. Inte för att jag har haft så mycket att rapportera. Jag pluggar och sen däckar jag av utmattning när jag kommer hem. Det har inte blivit någon träning alls och att äta nyttigt har gått åt helvete. Nya tag idag!

Sitter i skolan just nu, jepp på en lördag och allt. Men ska snart bege mig hemåt för att sen ta mig till gymmet. Känner verkligen att jag behöver få mig en endorfinkick. Jag måste sparka mig där bak för att ta mig dit dock, vill mest ligga i soffan....


Kommentarer
Postat av: Thea

Jag hade bara tänkt att fortsätta med marsutmaningen hela april och maj. Kanske att jag gör om den lite men jag får se hur det känns i april. Är du sugen på att fortsätta du med?

2010-03-07 @ 02:37:05
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0