Visualisera målet

Har läst igenom alla bloggar jag följer och fastnade för CaraMias inlägg om visualisering. Jag gillar jämnförelsen med (elit)idrottare och vi som kämpar med/mot vikten. Jag har redan en hel del mål men känner att de är alldeles för långt borta. Jag ser bara "slutet" på kämpandet, inte vägen dit.

När jag nu suttit och funderat en stund så har jag kommit fram till följande:

* Jag vill komma i linnebyxorna jag köpte för flera år sedan och aldrig använt. (Det är inte så långt kvar nu)
* Jag vill kunna köpa "vanliga" jeans.
* Jag vill ha orken att springa Tjejmilen (har velat göra det i flera år)
* Jag vill kunna ta på mig en bikini utan att känna mig som en strandad val

Ska fundera vidare om det är något mer mål jag har att visualisera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0