Vikt 21 januari




Startvikt:
107,1kg (9/1 -09) BMI: 36,2

Nuvarande vikt: 99,9kg BMI: 33,8
Viktminskning denna vecka: -0,1kg
Viktminskning sedan start: 7,2kg

Kvar till nästa delmål: 2,8kg

Oj, vad hände egentligen? Jag har ju tränat en massa... men när jag tänker efter så har jag inte skött maten ordentligt. Nya tag med det helt enkelt! Satt och gjorde en matlista för kommande vecka igår och jag ska även börja räkna points nu igen för att ha bättre koll på vad jag får i mig.

På något sätt så känns det ändå inte så tungt att bara gått ner 0,1kg. Hade det hänt för 1år sedan hade jag varit helt utom mig och gett upp men nu vill jag istället lägga i en högre växel.

Funderar på att prata med en dietist för att få lite tips och idéer med mat eftersom det är så pass mycket jag inte kan äta. Ska fundera vidare på det så får vi se vad som händer.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0