Nya tag efter helgen

är en vanlig tanke för mig men nu behöver inte den tanke korsa min väg. 

Lördagens festligheter var så bra det bara kunde bli. Träffade massa nya trevliga människor, åt god mat, drack måttliga mängder alkohol och dansade in på småtimmarna. Det är väl så en födelsedag ska firas.

Med tanke på en låg sömnkvot och alkoholen som kroppen ville bearbeta igår så är jag riktigt imponerad av mig själv då jag faktiskt tog mig till gymmet för ett spinningspass. Det var ett underbart pass! Jag har inte kört spinning sedan slutet av november och då var det första passet på flera år. Passet jag körde då var tungt, jag fick ont i vaderna men kämpade på. Igår så kändes det mycket bättre, fortfarande tungt och svettigt (som sig bör) men på ett skönt sätt.

Idag är det kurs start och jag har laddat upp med havregrynsgröt med rivet äpple och en balja te. Framåt kvällen blir det aerobics och kanske Bodybalance, får se hur jag känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0