Det där med träningsvärk

Hann inte skriva något inlägg igår, det var full rulle hela dagen för mig. Det blev iaf ett Bodypump-pass (som vanligt på onsdagar) och jag plusade på på alla muskelgrupper. Det kändes kanon! Har lite träningsvärk idag, inte så farligt men det kommer säkerligen kännas värre imorgon. Eftersom jag ändå plusade på igår hade jag väntat mig och sett fram emot mer träningsvärk, ni vet sån där träningsvärk då man knappt kan röra sig. Det har jag inte haft på väldigt länge, beror det på att jag tränar mer överhuvudtaget eller? Det är ju ändå lite därför man tränar, för att få träningsvärk.

Idag står egentligen simning på schemat men jag är i den där roliga perioden i månaden och måste tyvärr hoppa över det. Får se vad jag ska hitta på istället, funderar på att gå på något pass. Ska sätta mig och gå igenom schemat över gruppträning och se vad det kan bli för spännande. Är faktiskt lite sugen på spinning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0