Söndag 20september

Jag är tydligen inne i en sån där period när man varje måndag vaknar med inställningen: Det är den här veckan jag sätter igång igen! Har inte gått alls kan jag lova. Men nu har jag läst igenom en massa viktbloggar, bokat aerobicsdejt med en kompis imorgon och ser fram emot en vecka med nyttig mat och massa motion. Jag är åter igen pepp! Och nu ska jag verkligen kämpa för att hålla igång peppet!

Dock vet jag redan nu att det kommer bli svårt. Har nämligen tenta på fredag och jag vet av erfarenhet att den sista veckan innebär långa dagars plugg med en massa sockerkickar för "orka". Men jag ska verkligen försöka stå emot genom att förbereda bra matlådor och packa väskan full av frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0