Tabell

Missade att publicera detta inlägg... så här kommer min viktförändring för veckan, om än lite sen.

Startvikt: 107,1kg (9/1) BMI: 36,2

Viktminskning denna vecka: -1,2kg
Viktminskning sedan start: 4,9kg
Nuvarande vikt: 102,2 BMI: 34,5
Kvar till nästa delmål: 5,1kg

Målvikt:
65kg BMI: 22,0
Delmål 1: Att komma ner till den vikt jag hade innan sommaren, alltså 97,1kg, så fort som möjligt
Delmål 2: 92,1kg
Delmål 3: 87,1kg

Ett minus iaf som jag är himla nöjd med även om jag önskar att jag inte once again behövde gå ner det jag kämpade ner så duktigt i våras. Men nya tag är tagna... Ja, dålig humor har jag. :)
Har tittat igenom mina tabeller på viktnedgång från i våras och tusan vad duktig jag var! Nu ska jag vara lika duktig igen. Wohoo, I'm on the go!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag kände att jag var tvungen att göra mig ett schema för att verkligen veta vad jag var tvungen att göra varje dag för att klara utmaningen utan att gå sönder. Kul att du gillade mitt schema! :)

2009-10-28 @ 13:03:31
URL: http://sizenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0