Tabell

När jag ställde mig på vågen idag så ville jag mest bara skrika ut min glädje, ett minus på 1,2kg! Wohoo! Annars idag har jag fruktansvärd huvudvärk och orkar knappt hålla ögonen öppna men jag sitter ändå i skolan och ska skriva B-uppsats *suck*

Startvikt: 107,1kg (9/1) BMI: 36,2

Viktminskning denna vecka: -1,2kg
Viktminskning sedan start: 6,1kg
Nuvarande vikt: 101,0 BMI: 34,1
Kvar till nästa delmål: 3,9kg

Målvikt:
65kg BMI: 22,0
Delmål 1: Att komma ner till den vikt jag hade innan sommaren, alltså 97,1kg, så fort som möjligt
Delmål 2: 92,1kg
Delmål 3: 87,1kg

Igår kväll när jag skulle uppdatera mitt dagliga inlägg så fungerade inte internet och jag kände mig sviken. För mig betyder de där blogginläggen att jag sätter mig ner och verkligen går igenom min dag, hur jag mått och hur det gått för mig. Det är ett skönt avslut på dagen som jag verkligen uppskattar, och så kommer internet i min väg och en dag som annars varit bra blir dålig...

Idag hoppas jag att internet funkar för mig för jag tänkte sätta mig och klura på novemberutmaningen efter simningen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0