Vardagslyx

Vardagslyx eller ren och skär lyx för mig har inget alls att göra med mat. Det är istället ett skumbad, tända ljus, ansiktsmask, fotbad, vara själv hemma och vist kan det vara mysigt och gott med ett glas vin och färsk frukt eller någon lyxig choklad till. Men det är ändå det avslappnande i vardagslyxen som är viktigast.

Jag har stora problem med min hud, speciellt så här när det börjar bli kallt. Parfym är inte heller något som funkar med min hy eller min näsa. Därför måste jag vara noga med vad jag använder för produkter.  Jag använder i princip bara produkter från Apoteket och Lush.

Igår när jag fick ihop mina första 30min jagtid i NU så passade jag på att ta ett skumbad. Använde mig av ett skumbad från Lush som luktar som Bilar och som gör under för min hy. Jag rekomenderar det varmt! Kolla bara på deras roliga instruktioner på hur man använder skumbadet. Och vem vill inte lukta som godis?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0