Tabell


Startvikt:
107,1kg (9/1) BMI: 36,2

Viktminskning denna vecka: -0,5kg
Viktminskning sedan start: 6,6kg
Nuvarande vikt: 100,5kg BMI: 34,0
Kvar till nästa delmål: 3,4kg

Inte lika stort minus som det varit de senaste veckorna men jag är nöjd ändå. Jag är inte ute efter en snabb viktminskning utan vill ändra min livsstil istället. Vist har jag en tanke på att det skulle vara underbart att nå delmål 1 innan jul men händer det inte så händer det inte.
Jag känner att kroppen har förändrats, jag orkar mer och har mer energi. Jag tänker på ett annat sätt än tidigare när det gäller mat och träning. Som idag är jag lite små snuvig och förr hade jag helt gett upp och suttit hemma och ätit onyttigt och struntat i träningen. Nu har jag istället ätit nyttigt och ska snart bege mig till simhallen för att få ihop några meter/kilometer till i NU.


Målvikt: 65kg BMI: 22,0
Delmål 1: 97,1kg
Delmål 2: 92,1kg
Delmål 3: 87,1kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0