Novemberutmaning vecka 4



Vecka 4 utav Äta Träna Kämpa's novemberutmaning, vilket betyder att utmaningen är avklarad. Det har varit en fullspäckad vecka för min del och jag känner att jag hade kunnat göra så mycket mer men jag har ändå klarat utmaningen. Det enda som är kvar är ett yogapass och armhävningar på tå går bara inte. Men jag är nöjd med min insats ändå, speciellt som jag inte kunde göra 10armhävningar på raken i början och nu idag har jag gjort 10x3. Det är framsteg! Matdelen av utmaningen har gått riktigt bra, förutom i helgen då jag haft min undantagsdag och varit bakis.

20pass/15träningspass (på minst 30min)
99,27km/80km
30min/30min i planka (8min/10min på tå)
300stycken/300armhävningar (ingen på tå)
3styck/4stycken yogapass
3styck/2styck nya träningsformer
166min/120min egentid
1pass/1pass på 100min

Måste säga att det kommer känns tomt utan NU. Vad ska man peppa sig med nu då? Men jag känner mig ändå positiv inför månaden som kommer, jag ska fortsätta vara duktig.

Tack Äta Träna Kämpa för en toppen utmaning, det ser jag absolut mer utav.

Kommentarer
Postat av: Thea

Bra jobbat.

Visst är det lite tråkigt nu när det är över. Man blev ju peppad att köra hårdare. Men det kommer säkert mera =)

2009-12-01 @ 08:43:10
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0