Novemberutmaning vecka 3

Ännu en vecka i Äta, Träna, Kämpa's novemberutmaning är avklarad. Det här har varit en riktigt bra vecka, jag känner att jag fått mer energi och orkar mer. Jag har fått höra positiva kommentarer från omgivningen som gett mig mer motivation och inspiration.  

15
pass/15träningspass (på minst 30min)
78,27km/80km
22min/30min i planka (2min/10min på tå)
220stycken/300armhävningar
2styck/4stycken yogapass
2styck/2styck nya träningsformer
2styck/4styck jagtid (30min per vecka)
0pass/1pass på 100min

Veckan som kommer är fullspäckad men jag har bestämt att träningen inte ska bli lidande och därför kommer den inte bli det. Imorgon blir det först Aerobics 60min och sedan ska jag testa på Bodybalance. Kvällen ska avslutas med fotbad och ansiktsmask.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0