Novemberutmaning vecka 1

En vecka in i Äta Träna Kämpa´s novemberutmaning och det är dags att sammanfatta veckan som gått. Jag tycker det har gått förvånansvärt bra och jag har inte stött på några större problem än att det var tufft att ha fredagsmys utan popcornet men nästa vecka blir det att förbereda något annat gott i stället.

Träningsdelen av utmaningen har gått riktigt bra och jag är helt i fas med min planering. Var rädd att min planering skulle spricka när jag vaknade upp med svulna halsmandlar i onsdags men med en massa vitaminer, antioxidanter och positiva tankar var jag pigg och allert igen efter 24timmar.

När denna dag är klar kommer jag ha kommit så här långt i NU:
5pass/15träningspass (på minst 30min)
26km/80km
8min/30min i planka
80stycken/300armhävningar
1styck/4stycken yogapass
1styck/2styck nya träningsformer
1styck/4styck jagtid (30min per vecka)

Inte illa pinkat om du frågar mig!

Hur går det för er andra Nuare?


Kommentarer
Postat av: Thea

Så det är så jag ska göra, ta en massa vitaminer och antioxidanter. Jag tycker det är skit trist att vara sjuk och inte kunna träna.

Det ser bra ut för dig.

Bara köra vidare

2009-11-09 @ 22:00:19
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0