Det här med bilder

Måste erkänna en sak.

Anledningen till varför det tagit mig så lång tid att lägga upp bilder på mig här på bloggen är för att jag inte velat se hur jag ser ut. Jag tar knappt alls några helkroppsbilder på mig utan bara på ansiktet och då alltid i samma vinkel.

Ok, jag har kollat mig i spegeln men det är som inte riktigt samma sak. Men efter att ha sett så tydliga resultat hos er andra som lägger upp bilder beslutade jag mig då till slut att ta bilder för att bättre/lättare se förändringarna som min nya livsstil kommer att medföra. (Jo, det här ska bli en ny livsstil och inget tillfälligt). Och nu när jag gjort det så tycker jag att även om det inte är så här jag vill se ut så är det faktiskt inte så farligt. Varför tog det mig så lång tid?

Kommentarer
Postat av: A

Jag tycker du är riktigt tjusig. Kvinnliga höfter och så.

Lycka till på vägen! :)

2009-11-07 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0