Lägesrapport

Förkylningen är fortfarande kvar men nu är jag illamående också. Har verkligen ingen matlust nu, bara att få i mig vatten är ett problem. Jag vet att om jag inte får i mig nått så kommer jag inte må bättre men det tar emot med sådan styrka att jag inte orkar kämpa. Har fått i mig pasta idag och illamående blev värre. Någon vätska har jag inte lyckats få i mig alls än så länge. Ska göra iordning ett glas med isvatten och hoppas att jag mår bättre sen. Ska även duscha och göra mig lite fräsh för jag känner mig verkligen skit äcklig just nu.

Jag måste sätta mig och skriva en rapport som ska vara inne imorgon men det har jag absolut ingen ork till. Satsar på att sitta hela dagen imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0