Veckans vägning

Ojoj, idag hade jag gärna "glömt" att väga mig. Usch och fy säger jag bara. Vågen visade ett plus på 1,5kg!!!! Jag viste att det skulle visa plus men så mycket? Åh, jag vill bara lägga mig i ett hörn och gråta typ. Men det är bara att bita ihop och vara duktig i veckan istället. Jag vet ju varför det visar plus, kan ju ha och göra med min helt otroligt onyttiga helg med en massa alkohol, chips, godis och glass. Och hamburgarna jag åt igår gör sitt med.

Startvikt: 107,1kg
Nuvarande vikt: 104,8kg
Delmål 1 (17/3): 102,1kg
Delmål 2 (26/5): 97,1kg

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Inge kul med massa plus, men det där tar du igen direkt ska du se, en dålig helg förstör inte så mycket som man tror, det viktiga är ju att klara av att gå vidare!



Peppkram!

2009-03-17 @ 13:39:58
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0