Confession

Sitter här och känner mig som ett uppstoppat gossedjur eller en ballong. Har tryckt i mig så himla mycket onyttigt den senaste veckan, det finns liksom inget stopp på det. Och inte är jag motivierad till att sluta heller, även om jag mår skit dåligt! För det gör jag verkligen, riktigt jävla illa mår jag. Vill mest bara lägga mig och gråta eller spy, eller helst båda, bara jag får må bra sen.

Ska spendera en himla massa timmar på resande fot imorgon så det finns ingen chans till motion då. Känner att om jag ska orka motiviera mig själv till att börja äta nyttigt igen måste jag även ta tag i motionen. Planerar att göra det på tisdag direkt när jag vaknat. Så imorgon får vi se hur det går med maten...

Det jag har tänkt de senaste dagarn i mitt matfrensi är att jag tidigare faktiskt åt så där/här nästan varje dag. Kanske inte fullt så onyttigt men mängderna fick jag i mig iaf. Inte lustigt att jag varit uppe i den i vikt jag faktiskt vägt. Men iaf, jag mådde inte så här dåligt när jag åt den mängden förut, eller jag mådde nog dåligt men det var mer standard då än vad det är nu.

Ok, det som gäller är helt enkelt att ta nya tag i veckan som kommer!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ibland får vi alla sådana veckor... Det är bara att försöka lämna det bakom sig och se framåt igen. hejar på dig!

2009-06-08 @ 15:05:37
URL: http://ettgottliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0