Insikt

Ok, denna vecka kommer gå åt helvete vad gäller matintag. Är bara att inse och stå ut med.

Det är sista veckan med gänget innan alla beger sig hemåt och det är fest nästan varje dag. Motionen har än så länge gått bra. Litar helt och hållet på att det är motionen som gör att jag näst in till kommer gå plus/minus noll. Får se om det blir någon vägning på torsdag men jag har varit nere på min målvikt och därför kommer jag klippa mig. Jag behöver få känna mig lite fin.

Var och letade byxor och shorts idag och hittade verkligen inget alls. Jag är mitt emellan storlekarna nu, både i tröjor och byxor, verkligen jätte kul. Strl 48 i byxor är alldeles för stora i midjan men sitter bra över låren och strl 46 är alldeles för tajta över låren. Och i tröjor är strl L för stort över magen medan strl M sitter för tajt över brösten. Problemet med tröjor hoppas jag löser sig när jag köper ny BH i nästa vecka.

Hoppas er vecka är bättre än min. Lycka till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0