Nu faen!

Nu börjar jag känna motivationen komma smygande lite smått. Har gjort upp en meny med en massa goda och lätta måltider för kommande vecka. Ska bara komma iväg och shoppa lite matvaror så att jag faktiskt kan laga mat. 

Blev ingen motion idag, jag var trött och sov länge och hann inte mer än att duscha innan gäster kom för kvällens grillning. Har ätit alldeles för mycket men jag var helt sjukt hungrig! Sitter iaf på jobbet nu och kan redan nu konstatera att matintaget i natt är betydligt mindre än vad det varit tidigare nätter. 

From imorgon är det hårda tag som gäller! Jag har inga föreställningar alls om att nå mitt delmål i tid men jag ska iaf ner de här kilona jag har gått upp de senaste veckorna, jag gissar på att det är 3-4kg. Är jag nere på samma vikt i slutet av sommaren som jag hade i början är jag faktiskt nöjd. Och jag ljuger inte äns lite då, jag kommer vara ärligt nöjd för jag går alltid upp när jag är hemma hos mina föräldrar. I år är dock året jag ska bryta trenden!

From imorgon ska jag återigen vara duktig med dagens. Jag har upptäckt att jag egentligen inte har en aning om hur mycket jag får i mig om jag inte skriver ner det och räknar ut points. Nu tusan är jag tillbaka på banan igen! Wohoo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0