Det går åt fel håll men jag mår ändå bra

Allt går åt helevet med maten hela tiden för mig just nu. Jag ser framför mig hur jag kommer sitta här i slutet av sommaren och väga lika mycket som när jag började min viktresa men just nu har jag ingen motivation att göra något åt det. Planerar att ut och jogga imorgon det första jag gör och hoppas att det är början på mitt nyttiga tänkade igen.

Jag njuter av sommaren iaf, har inte varit så här mycket ledig sedan jag var finnig tonåring. Solbrännan är på gång och jag bara mår bra. Fortsätter sommaren så här bra så kommer jag kunna leva på det här riktigt länge. Än så länge har sommaren bestått av: grillning, båttur, solande, badande, utflykter, testa nya badplatser, umgås med kära vänner och självklar jobb.

Jag mår så himla bra just nu även om vågen visar på plus. Det känns fel men ändå rätt att det är så...

Ha det så bra i sommarvädret, vad det nu innebär för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0