Vikt



Startvikt:
107,1kg (9/1) BMI: 36,2

Nuvarande vikt: 98,9kg BMI: 33,4
Viktminskning denna vecka: +0,3kg
Viktminskning sedan start: 8,3kg

Kvar till nästa delmål: 1,7kg

Förväntade mig inte så mycket annat men det känns ändå tungt... är bara glad att det inte var ett större plus.

Just nu känns det som om mitt liv suger, det har bara blivit värre sen jag bloggade senast. Igår låg jag till sängs hela dagen och orkade knappt stiga upp för att gå på toa, det blev således ingen träning. Idag ska det iaf bli simning men jag känner mig inte så mycket mer motiverad än vad jag gjorde igår. Enda anledningen till att jag äns tog mig upp sängen imorse var att jag har haft obligatorisk närvaro i skolan...

Jag är så himla sugen på allt möjligt och jag kan erkänna att det slunkit ner en och annan sötsak de senaste dagarna. Vet inte riktigt om det är därför jag mår som jag gör, blodsockret åker hit och dit som en berg-och-dal-bana... Känns inte alldeles lätt att helt utesluta sött nu heller, ska på två glöggkvällar i helgen. Helst hade jag druckit kolsyratvatten och bara ätit frukt men det är svårt då jag älskar glögg och de här tillfällena är sista gången jag har chans att riktigt umgås med de två olika gängen innan jul. Får helt enkelt köra på metoden: Måttliga mängder.

Kommentarer
Postat av: Thea

Jag har samma problem som du, detta godissug men idag har det gått bättre. Man ska absolut inte åka och handla när man är hungrig. Livsfarligt.

Det där pluset är ingenting att haka upp sig över. Det var inte så farligt. Det är bara att kämpa vidare.

2009-12-03 @ 22:25:42
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0