Vikt



Startvikt:
107,1kg (9/1) BMI: 36,2

Nuvarande vikt: 100,3kg BMI: 33,9
Viktminskning denna vecka: +1,4kg
Viktminskning sedan start: 6,7kg

Kvar till nästa delmål: 3,2kg

Är förbannad på mig själv, på vågen, på min dåliga disciplin osv. Ingen bra dag alls idag! Jag skippade helt att mäta och fota mig, mätningen kommer förhoppningsvis någon gång under helgen.

Ikväll blir det julfest, eller ja vi ska börja förfesta kl.16. Förväntar mig att jag kommer vara bakis imorgon och därför äta en massa onyttigt. Funderar allvarligt på att skjuta upp framtida vägningar till efter jul....

Ha en trevlig helg alla.

Kommentarer
Postat av: Lila

Hej du! Förstår att du är frustrerad, men det är väl klokt att skjuta upp vägningen till efter jul. Varför göra det svårt för sig!



Du har ju hela livet på dig att fortsätta....och så kommer det väl alltid vara vill jul och sommarsemester...så kanske man bara ska släppa.



Jag har som mål att stå still över julen, tycker för mycket om julmaten för att jag ska ha dåligt samvete över det.



Kramis Lila

2009-12-12 @ 16:18:52
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0