Tycker synd om mig själv

Har precis kommit hem från träningen och jag tycker så himla synd om mig själv, vill mest lägga mig ner och gråta. Eller trycka i mig en massa godis och titta på någon film... Vet inte riktigt vad det beror på. Ska försöka ta mig ur det genom att ringa en kompis och se om någon vill hålla mig sällskap.

Träningen gick inte bra. Tänkte köra lite löpträning men hade så ont i vaderna att jag gav upp efter 2min, gick lite, stretchade och testade igen men det hjälpte inte. Gick så jag fick ihop 1km på löpbandet. Sen testade jag trappmaskinen för att se om det funkade bättre, icke sa nicke, fick ihop 8min innan vaderna skrek av smärta. Det var bara att sätta sig på cykeln och cykla istället, fick ihop 14km på 25min men var inte trött eller äns svettig, bara less på att det inte funkade med min tänkta träning.

Försökte once again med att springa när jag var uppvärmd ordentligt men det gick knappt att gå på löpbandet utan att det gjorde ont. Vadmusklerna är spända hela tiden och det hjälper inte hur mycket jag än stretchar, förstår ingenting!



Kommentarer
Postat av: Thea

Det verkar vara fler som är deppiga. Alla dagar kan ju tyvärr inte vara lika underbara.

Du har ju iallafall tränat, själv var jag så deppig att jag inte ens orkade träna.

Imorgon blir det en bättre dag eller hur?!

2009-12-02 @ 22:45:21
URL: http://theasutmaning.blogg.se/
Postat av: alexandra

troligtvis magnesiumbrist. Så blir det ibland för mig, tränar ofta och mycket. Och kroppen svettas ut magnesium vilket gör att mina vader brukar vilja krampa. Lösningen stavas Diasporal eller annan typ av magnesiumtabletter. Finns att köpa på apotek, hälsokostaffärer osv.

2009-12-17 @ 15:06:01
URL: http://smaata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0