Skämmigt erkännande

Jag skäms för att erkänna det här men jag har gått upp 5kg i sommar. Jag mår skit dåligt, känner mig bara som en fet kossa och är så fruktansvärt besviken på mig själv. Men nu ska det bli ändring på det här! Jag vet att allt hänger ihop med att jag inte har räknat points och av någon anledning bemödar jag mig inte att räkna points om jag inte kan anteckna det här på bloggen. Och jag har haft ursäkter för att inte blogga, det har varit tidsbrist, inte tillgång till internet, tagit en paus och så vidare. Men nu ska det ta mig tusan bli ändring på det här, I'm back!

Jag funderar på att köra Cambridge eller någon annan pulverdiet ett tag framöver för att verkligen bryta mina vanor som jag utvecklat denna sommar. Har skaffat mig ett sockerberoende som heter duga, lever på mackor och motion finns inte i mitt vokabulär. Jag känner att det behövs drastiska förändringar om det ska hända något.


Kommentarer
Postat av: Eveliina

Du kan ju trösta dig med att du inte är den enda. Jag vet att det är en klen tröst, men i alla fall något. Men nu har vi hela vintern och nästa vår på oss att jobba ikapp, och har vi gjort det en gång, var det är då som säger att vi inte kan göra det igen?

2009-08-06 @ 23:29:33
URL: http://metrobloggen.se/whate

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0