Vägning vecka 3

Torsdag, och dags för veckans invägning. Blev ju ingen vägning förra veckan pga uppblåsthet r/t mens. Men idag var det dags att ställa sig på vågen igen och det visade minus, ett stort minus! YEEEEAAAHHH!!!!! Jag är under mitt första delmål och har nu bara 4,1kg kvar till nästa. Har ju satt som mål att nå det den 28/5 och nog tusan ska jag klara det, nemas problemas liksom! Jag är himla pepp!!!!

Startvikt: 107,1kg (9/1)
Vikt vid bloggstart: 103,4kg (8/3)
Vecka 1: +1,4kg (104,8kg)
Vecka 2: ----
Vecka 3: -3,7kg (101,2kg)

Total viktnedgång: 5,9kg
Total viktnedgång sedan bloggstart: 2,2kg

Målvikt: 65kg
Delmål 1 (17/3): 102,1kg --> Nådd två veckor senare (2/4)
Delmål 2 (28/5): 97,1kg

Jag har sedan bloggstart ändrat invägningsdag och har därför även ändrat datumet på delmål 2. Två dagars förändring gör väl inte såååå jätte stor skillnad men.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0