Uppdaterad vikttabell

Missade att uppdatera vikttabellen igår, så här är den.

Startvikt: 107,1kg (9/1)
Vikt vid bloggstart: 103,4kg (8/3)
Vecka 1: +1,4kg (104,8kg)
Vecka 2: ---
Vecka 3: -3,7kg (101,2kg)
Vecka 4: -0,4kg (100,8kg)
Vecka 5:
Vecka 6:
Vecka 7:
Vecka 8:
Vecka 9:
Vecka 10:


Total viktnedgång:
6,3kg
Viktnedgång sedan bloggstart: 2,6kg


Målvikt: 65kg
Delmål 1 (17/3): 102,1kg --> Nådd två veckor senare (2/4)
Delmål 2 (28/5): 97,1kg
Delmål 3 (27/8): 92,1kg

Vill gärna komma under 100kg nästa vecka men förhoppningarna är inte allt för stora. Meeeen det hade ju inte varit helt fel. Kommer inte ihåg senast jag var nere på en tvåsiffrig vikt, för 6 år sedan kanske. Oj, det är ju en evighet sedan! Hur har jag kunnat låta det gå så här långt? Och jag kan lugnt påstå att startvikten jag har med här inte den högsta vikten jag haft. Fy fan, vad är jag för människa som har så dålig karaktär att jag tillåter mig själv sjunka så lågt. Annars är jag en stark människa som vet vad hon vill och kämpar för att nå de mål hon sätter upp men på något sätt har jag struntat i det här med vikten. Har väl inte vågat inse hur illa det varit. Jävla fegis är vad jag är men nu, nu är jag modig och ska ta tag i det här!

Även om det inte är jätte mycket jag gått ner så känns det. Jag känner det i kroppen, jag mår bätte både fysiskt och psykiskt. Jag skäms inte längre när killen tittar på mig, och det är en riktigt skönt känsla kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Snart under 100, guu vad kul :) Kramar

2009-04-10 @ 20:34:38
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0