Torsdag 9/4

Helgen som varit, och veckan också för den delen, har gått så där med att leva nyttigt. Det blev alldeles för mycket alkohol i helgen och söndagen blir ju då självklart bakisdag och sen har det liksom fortsatt hela veckan. Riktigt illa! Men när jag ställde mig på vågen idag så visade den -0,4kg!!!! Hur fan hände det? Fattar nada!!!! Inte för att jag är ledsen för det men det är ju inte så det funkar. Och nu när jag vet att jag gått ner även att jag ätit onyttigt, och inte tränat ska tilläggas, så kommer jag fortsätta med det.

Jepp, det här kommer vara den lägsta vikten jag kommer nå under min viktresa. Det blir inget Tjejmilen för mig i sommar. Inga snygga kläder (har köpförbud nått kilo till och alla mina kläder jag äger sitter illa). Och jag kommer aldrig klippa mig heller! Det är min belöning för delmål 2 (-10kg). Jag kommer istället få sitta här med hår ner till knäna!

Ok, jag är liiiiite ironisk but you get my point...... Det här inte bra! Fast vågen visar det....

Jaja, påskhelg nu iaf och det kommer inte bli någon värsta mathelg för mig inte. Har inte min familj i närheten och jag har inga pengar att köpa mat för. Får istället bli vad som finns hemma och det kan jag lova är inte mycket som är onyttigt. Grönsaker typ. Jepp, denna helg kommer vara toppen! Medan alla andra sitter och äter en massa ägg kommer jag äta morötter (jag har inte äns ägg hemma liksom).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0