Think outside the box

Kom precis på att det är onsdag idag. Jo, jag är väldigt förvirrad och inte blir det bättre när jag är konstant trött just nu pga praktik och så är det helt plötsligt en långhelg med röd måndag vilket betyder att jag de närmsta veckorna ligger en dag efter i planeringen.

Men iaf. Eftersom det är onsdag idag är det ju torsdag imorgon. Det heter ju att man blir som man umgås och idag har jag umgåtts med en som har IQ 50 och jag behöver nu räkna på fingrarna när jag ska räkna ut vad två plus två blir. Torsdag betyder iaf vägning.... vet inte om jag vill. Kan man på något sätt räkna bort vikten för brösten? För jag har stora bröst. Killen har gissat på att de iaf väger 3kg styck och det är ju liksom 6kg så drar jag bort det från min totala vikt har jag ju helt plötsligt gått ner nästan 13kg. För brösten de kommer nog sitta där hur eller hur, de är som näsan och öronen, de kan inte bli mindre om jag inte opererar dem.

Jaja, nu har jag skrivit en massa strunt (ett minus med att vara trött) och det jag vill ha sagt är helt enkelt att jag är nervös inför vägningen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0