Ny vecka...

Har som ni märkt haft en bloggfri helg. Det har varit fullt upp mest hela tiden och det där med att äta nyttigt har gått bra men att motionera har gått åt helvete rent ut sagt.¨

Idag vet jag inte vad det är men jag har varit illamående nästan hela dagen, det har liksom kommit och gått. Det blir ingen matlista för idag för ärligt talat har jag knappt ätit något.

Har de senaste veckorna kännt mig väldigt uppsvälld och har planerat att köra på Allevo shakear nu 1-2 veckor med uppehåll på valborg för att det förhoppningsvis ska bli bättre. Så nu kommer det bli rapportering om hur det går, som sagt vi får se hur länge jag håller på. Det beror på hur jag kommer må. Blir inte illamåendet bättre eller om det tomt försämras kommer jag avbryta det hela.

Lycka till nu i veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0