Ironi så här en onsdagskväll

Svullna halsmandlar, ingen energi eller matlust summerar min vecka än så länge. Sova långa nätter och ta en ordentlig powernapp på eftermiddagen på flera timmar, yes that is my life!

Men vist jag får ju inte i mig så mycket mat vilket ju betyder att jag inte får i mig så mycket points = bra och jag kommer ha gått ner 10kg till nästa vecka. Men samtidigt har jag nada energi till att träna, bara att gå till hissen för att ta mig ut ur huset gör mig helt slut och jag måste sätta mig ner = inte bra för musklerna jag tränat ihop kommer försvinna. Ska kanske börja bära med mig en sån där hopfällbar stol så jag kan vila mig ordentligt?

Ber om ursäkt för ett väldigt ironiskt blogginlägg, för det ligger inte så mycket sanning i det hela. Förutom sjukdomen och det då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0