And the prize is....

Har fortfarande inte kommit i badet men lunchlådorna står på rad och disken är näääästan klar (missar alltid det där med att det blir mer disk när man lagar mat). Jag har iaf funderat lite på vad jag ska ha som belöning/morot/muta under min viktresa. Så det här är vad jag kommit fram till än så länge.

-5kg ----> en kjol och en klänning
-10kg ----> klippning
-15kg ---->
-20kg ----> någon iPod, har inte bestämt mig vilken än

Vid -15kg vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske köra på iPoden då.... Hmmm... Men en iPod är något jag verkligen vill ha och -15kg känns inte allt föööööööör långt bort. Känns som om jag ska spara den till jag har nått halvvägs till min målvikt.

Ok, nu ska jag fundera vidare på det här i badet. Ska hälla upp ett glas iskall cola zero också. Vardagslyx om något! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0