Gymfunderingar

Min högsta önskan just nu är fler timmar varje dygn. De 24 som jag har till förfogande nu räcker nämligen inte till, vilket leder till att jag sover lite (och dåligt) och därför är trött mest hela tiden. Och varför är det alltid så att när man redan är totalt uppbokad så dyker ännu mer upp? Just nu slåss skolans olika uppgifter om tid och plats med jobbsökande, ringande till veterinärer, träning och så är det ju inte helt fel att hinna med lite egentid också.

Sitter på skolan just nu, har inte lämnat stolen sedan 9.30 och ögonen faller mest ihop. Men jag måste sitta iaf en timme till innan jag ska iväg till gymmet. Funderar på att flytta fram gymbesök till nu istället.... för kaffe hjälper inte just nu. Eller ska kanske skippa gymmet helt och hållet och istället ge mig ut i friska luften och snön... Nä, jag måste till gymmet för att säga upp medlemskapet. Anledningen är att jag inte kommer bo hemma på 2månader och jag har inte råd att betala dubbeltboende och alla räkningar. Så det har blivit att skära ner på allt som går, som gymmet. Jag ska istället ut och åka skidor, jogga och ta långa promenader varje dag.

Ber om ursäkt att det är mycket gnäll just nu och framför allt dåligt med uppdaterande här på bloggen. Men skolan måste få gå före nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0