Tisdag 26 januari

Ännu en kväll som jag spenderar i köket, har lagat Indisk linssoppa och bakar plättar för kommande frukostar. Men så snart jag är klar med det ska det storstädas här i lägenheten.

Idag är första dagen på väldigt länge då jag inte äter något godis. Nu ska jag bara fortsätta så. Köpte tom en mörkchoklad för att ha till kaffet i fm men den är ännu obruten. Kan det bero på att jag börjar äta bättre mat igen? Tror nog det. Jag planerar min mat bättre och förbereder så att jag inte behöver stå och laga mat när jag är jättehungrig eller stressad. Sånt gillar jag och min kropp.

Träningen idag blev 15min trappmaskin, 35min crosstrainer och 2min (500m) rodd. För en gångs skull var trappmaskinen faktiskt riktigt rolig. Körde på en högre nivå en tidigare på crosstrainern och rodden gick så där. Har ont i ena vaden sedan igår och då var det inte roligt att köra rodd. Men det är något som ska planeras in någon gång i veckan framöver och så vi se hur mycket jag kan korta tiden per 500m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0